קיבוץ נחל עוז
חסר רכיב

משולחנה של אילת 23.03.2017

23/03/2017

• אסיפה – תתקיים ב-30.3. וסדר יומה:
1. אישור המבקר עזרא מזרחי
2. צרוף אדר מורג לועדת ביקורת
3. העברת ההצבעה על חלופת האגודה לקלפי שתתקיים ב-31.3

• שיוך – לאחר הדיונים בצוות שיוך ובוועד ההנהלה, חלופת האגודה הוצגה בפני הציבור במפגש ציבורי עם עו"ד רז אייזן ובמפגשים מצומצמים יותר (בבית חם, במועדון ובפאב).
אנו מזמינים את כל מי שיש לו עדיין שאלה או תהייה, להגיע אל ציפי או לרני או אלי (אפשר גם במייל), כדי לקבל תשובות לפני האסיפה וההצבעה בקלפי. דף הרקע מצורף בהמשך.
כדי לאשר את חלופת האגודה נדרשת הצבעה בעד של לפחות 66% ממספר החברים (לפחות 84 חברים שיצביעו בעד).
השתתפותכם בהצבעה חשובה וחיונית.

• דיון בהנהלת קהילה על נורמות התנהגות - כל אחד מחברי הקהילה ברשות הרבים בנחל עוז משפיע על איכות החיים של כולם. הנהלת הקהילה דנה בישיבתה האחרונה בנורמות ההתנהגות והחליטה לחדד את קוד ההתנהגות המחייב. הנהלת הקהילה רואה בנושא זה אבן יסוד לחיי קהילה תקינים וביטוי לערבות ההדדית בין חברי הקהילה. ההנהלה מבקשת ומצפה לשיתוף פעולה רחב ועמוק מצד כל חברי הקהילה.

בדיון הושם דגש על 3 נושאים:
o התנהגות נהגים (מהירות נסיעה, נסיעה בשבילי הליכה, חניה במקומות אסורים)
o התנהגות בעלי כלבים וחתולים
o התנהגות לגבי אשפה
בהמשך יפורסם הפרוטוקול וכן נוהל בכל אחד מן התחומים, כולל מנגנון הטמעה, הפנמה ואכיפה.

• צמ"ד – סדנא בליווי ענת סריג בנושא צמ"ד התקיימה בשבוע שעבר במועדון של קיבוץ רעים, בה השתתפו רני, אוהד, ספי, ברי, אושרית ואילת. מטרת המפגש הייתה העברת מידע, למידה ו"יישור קו" בין חברי המתאמת בנושא צמ"ד, חיזוק עבודת הצוות בנושא. במפגש באו לידי ביטוי תוצאות העבודה הרבה שמושקעת מצד צוותי צמ"ד ומצד אושרית. סיכמנו את המפגש כמעניין ופורה, במטרה להמשיך ולדון בכל הנושאים שהעלנו. עבודת הצוות שלנו והסנכרון של כולנו חשוב להשלמת המהלכים בצורה המיטבית.

• תרבות – חגיגת פורים מתמשכת מהפנינג המכינה לילדים, עבור לנשף פורים ילדים, דרך מסיבת פורים מהשירים והסיפורים בפאב, וגמור באירוע קהילות הסטודנטים מהאזור. חגיגה מתמשכת של קהילה שיודעת להשתולל לצחוק וליהנות ביחד. לא נשאר לי אלא לעשות like ולהודות לכל העושים במלאכה - מהחינוך, מהתרבות, מהפאב, מהסטודנטים, מהמכינה, ולכל המתנדבים הרבים שהיו שותפים.

• תשתיות – סופסוף החלו עבודות להקמת מרכז חברתי ממוגן לילדי א'-ו'. הטרקטורים, החפירות היציקות וכל העבודות במרכז הצנטרום של הקיבוץ. אנא תשומת לבכם לנהוג במשנה זהירות, בהליכה ובנסיעה, בעיקר הסבירו לילדים להתרחק מאתר הבנייה.

• מזכירות – עברנו כידוע למשכננו הזמני. השיפוץ מתבצע במסגרת תקציב פרויקט התשתיות, לאחר שהושלמה בניית הממ"מ (מרחב מוסדי מוגן) בתקציבי פיקוד העורף.

• תברואה – מבצע פרידה מאורחות לא קרואות שהשתכנו בגג של מרכז חברתי התבצע לפני כשבוע, ולאחר שהיונים שוכנעו לעוף הרשת תוקנה.
בשורה לחובבי המיחזור - הפחים הכתומים המיועדים לאריזות בדרך אלינו מהמועצה. לפני שיתווספו למרכזי האשפה, נפרסם הסבר מה לזרוק ולאיזה פח.

• צח"י – בשבוע שעבר קיימנו פגישת ריענון הערכות לפינוי לאורים עם צוות צח"י, מונו עדי וברי כסגנים לאילת. עוד בצוות יהודה, דיאנה, אורנה ויעל. בנוסף דיאנה ואורנה השתתפו בכנס חינוך בחירום של חוסן מועצה. מקוים שלא נזדקק להפעלת התרגולת.
שלוחה לכולם דרישת שלום מבאקו אזרביג'אן, "קפצתי" לאחי המכהן שם כסגן השגריר, וכבר בשני אני בחזרה בנחל עוז.

שבת שלום
אילת גלס

חסר רכיב