קיבוץ נחל עוז
חסר רכיב

משולחנה של אילת 11.5.17

11/05/2017

• הפחים הכתומים הגיעו – בנחל עוז משתפים פעולה עם יוזמת המחזור של המועצה, ומקבלים הדרכה מבני הנוער, שיעברו בכל הבתים. להלן הסבר קצר:
 60% מהפסולת שאנו מייצרים הינה אריזות, שיכולות להפוך למוצרים חדשים!
הפרדת אריזות מצמצמת את ההטמנה ואת הפגיעה בסביבה!
לפרטים נוספים לחצו כאן

• אתר האינטרנט של נחל עוז - לפני מספר חודשים יזמה שרון ארם כהן את בניית האתר החדש, ומאז מתחזקת אותו, מעלה חומר, יוזמת שרות לציבור באמצעות האתר (קריאות שרות, קביעת תורים) ומעדכנת את כולנו מידי יום חמישי בכל מה שחדש. תודה לך שרון על פעילותך, שנעשית מכל הלב, עם כל הנשמה ובהתנדבות.

• בוסתן הנכדים - בחודשים האחרונים רבו החבלות בבוסתן – בכיור ובצנרת, ברשתות של המנגלים וכדומה. זה מצער כי אלו נועדו לרווחת הכלל. מבקשים תשומת לב הציבור להתנהגות לא הולמת במקום.

• אחרי החגים - השנה נבצר ממני להשתתף באירועי הזיכרון ובחגיגות העצמאות בנחל עוז בשל התחייבות משפחתית. השקפתי מרחוק באמצעות הפייסבוק והתמונות, שרמזו על אינטנסיביות האירועים, כמות האנשים ומיגוןן הפעילויות לפני, תוך כדי ואף אחרי החג. התמונות לא מספרות על המאמצים המרובים של האנשים הרבים ששותפים לביצוע. זה מרגש ולא מובן מאליו.

• מפגש מנהלים עם הציבור - ביום שלישי 6.6.17 בשעה 20:30, רני אוהד ואילת ימסרו דיווחים ולאחר מכן המפגש פתוח לשאלות החברים. קפה ועוגיות עלינו...

• בנימה אישית - לאחר שפורסמה הודעתי לגבי סיום ניהול הקהילה קבלתי התייחסויות רבות. הדבר הדגיש עבורי את הקשת הרחבה של הקשרים שנוצרו ואת עומקם ואני מודה לכולם. איתור המחליף/פה מתחיל בימים אלו, מונה צוות איתור, שיקבל את הפניות לקול הקורא שפורסם, יראיין ובסופו של תהליך ימליץ לוועד ההנהלה ולאסיפה לגבי המועמד/ת המתאים/מה ביותר.

ועד אז עובדים כרגיל...
שבת שלום
אילת גלס
חסר רכיב