קיבוץ נחל עוז
חסר רכיב

אחרי החגים הגיע...

03/11/2016

אחרי החגים הגיע, אבל אנחנו לא ממש בשגרה. הכנות ראשונות לתקציב 2017, קידום תהליך השיוך ויתר הפעילות השוטפת מתבצעת במקביל לכניסת הגזבר ומרכז המשק החדשים. אנחנו לומדים לעבוד ביחד במבנה החדש, בממשקים המחודשים, מתמודדים עם החששות, נהנים מהרעננות.

מרחב צעיר - ברכות לחניכי השומר החדש שפתחו את מחזור ב' ולסטודנטים שפתחו את מחזור א' של קהילת הסטודנטים. בהצלחה בכל התכניות ומצפים להשתלבותכם המהירה בקהילה.

חצר - בשיחתי האחרונה עם מוישיק הוא שב והעלה תסכול רב ואכזבה מתרבות האשפה הקהילתית. יותר נכון מכך שאין תרבות של טיפול נכון באשפה מצד אנשי הקהילה. כולנו בעד אקולוגיה, בעד מיחזור, בעד איכות חיים ובכל זאת...כל כך הרבה בקבוקי פלסטיק נזרקים לפח האשפה ולא לפח מיחזור הבקבוקים, כל כך הרבה קרטונים מושלכם לפח האשפה ולא לקרטוניה, לא חבל? ועוד – כשאתם לא מקפידים לסגור את מכסה הפח בע"ח מוציאים את הזבל, מפזרים מסביב. מעבר לכך שנוצרת עוד משימת ניקיון זה הרי לא אסטטי ולא בריאותי גם עבורכם, לא חבל?
הכל נגיש, יש פח מיוחד לכל חומר, צריך רק טיפה מודעות וקצת פחות עצלות. בידינו הכח לעשות טוב.

כלבים - עוד מאותו דבר.
תסכול רב ואכזבה מתרבות הכלבים הקהילתית. יותר נכון מכך שאין תרבות של טיפול נכון בכלבים אנשי הקהילה. כולנו בעד איכות חיים ובעד ערבות הדדית ובכל זאת...כל כך הרבה כלבים משוטטים לא קשורים, כל כך הרבה קקי של כלבים מפוזר מסביב, לא חבל?
זה קל, לכל כלב יש רצועה, צריך רק טיפה מודעות וקצת פחות עצלות. בידינו הכח לעשות טוב.

צמ"ד - ברביעי האחרון השתתפנו ספי אושרית ואנוכי בהכשרת צמ"ד של המועצה. סיירנו בקיבוץ כרמים שמענו את סיפור הצמיחה המרשים שלו, עסקנו באסטרטגיות לקבלת החלטות ושיתוף ציבור. בכך אני מיישמת את הכלי הניהולי שלמדתי – עדכון הוא שלב ראשון בשיתוף ציבור.

סופ"ש קהילתי - ב- 2-3/12 יוצאים לשישבת למלון דן ירושלים. יהיה הרבה יחד והרבה שמייח.

תודה לכל הדורשים בשלומי, הורטיגו עבר כלעומת שבא, ושנהייה בריאים.
אילת.

חסר רכיב