קיבוץ נחל עוז
חסר רכיב

משולחנה של אילת 22.12.2016

22/12/2016

  • חינוך 
    שמחים לעדכן שטליה שגיא מקיבוץ צרעה תצטרף בימים הקרובים למקובצת נחל עוז.
    חשוב לי לשתף בתהליך שעברנו בחודשים האחרונים, בהם נעשה מאמץ גדול לגייס עוד חניכים למקובצת, שהרכבה כולל 4 בנות ובן.

    לפני מספר שבועות פנו אלינו 2
    בנים שלומדים בגוש עציון ו-2 בנות מקיבוצים. הפנייה מגוש עציון אתגרה אותנו האם לקבל חניכים שבאים מרקע אחר וממסורת שונה ועם צרכים שנובעים מאותה מסורת. התלבטנו ואחרי שתהילה ואורנה שוחחו עם הורי החניכים החלטנו להזמינם למפגש מיון בבי"ס ובקיבוץ. ואכן הגיעו למפגש 2 הבנים ו-2 הבנות. שמחנו לפגוש עוד צעירים ערכיים, שמוכנים להיות שותפים לחיים ולקהילה בנחל עוז, ומצאנו אותם מתאימים.

    בסופו של דבר כאשר הודענו להורים
    שבניהם מוזמנים להצטרף החליטו הוריהם שלא להתקדם בתהליך. אז למרות שהמפגש עם הבנים לא הניב את הצטרפותם אני גאה במערכת החינוכית שלנו שגילתה פלורליזם ופתיחות ולא סגרה את הדלת בפני השונים מאתנו, וגאה באנשי הצוות שמובילים אותה כך. אנחנו מודים לביה"ס ולמועצה שתומכים בנו בתהליך, למרות האתגרים. בתום התהליך נמצאה טליה שגיא מתאימה ואנחנו מברכים אותה על הצטרפותה ומאחלים לה השתלבות קלה בחביב ובביה"ס.

  • מרכז חברתי
    כל הכבוד לילדי המרכז שתכננו, הגיעו להסכמות ושיפצו את מרכז חברתי במו ידיהם, הכל בניצוחה של דיאנה. גאה בכם על הדרך ועל התוצאות.

  • מרחב צעיר
    הסטודנטים וחניכי השומר החדש החלו להשתלב בשעות בקהילה (מיזמים בחינוך, בפאב, בתיעוד הותיקים ועוד) וכן התארחו אצל משפחות מאמצות, וזוהי רק ההתחלה לה לה..

  • ערבות הדדית
    חשוב לדעת שבנחל עוז יש יחידה מובחרת של נהגים שמבצעים בהתנדבות נסיעות בריאות לחברים, בעיקר למבוגרים שבינינו. הנהגים רובם ככולם פנסיונרים, לפעמים מסיעים ולפעמים מוסעים. אריה פניני (מי שמפקד על היחידה) עופרה (מרכזת הבריאות) ואנוכי קוראים לכם נהגות ונהגים להצטרף לרשימה, ולהוות עתודת מתנדבים למקרי חרום בהם חבר מבוגר זקוק להסעה לבי"ח, ולמקרים שוטפים בהם נדרשת הסעה לטיפולים או לבדיקות. מי שמוכן/נה מוזמן/נת לפנות לאריה 054-7917275.

  • הפגת צח"י
    התקיימה בתחילת השבוע בים המלח, צח"י נחל עוז הפגין נוכחות ועוצמה, וכמובן גם ניסיון, בסדנאות בנושאי מידע לציבור בחרום, בתרגול קבלת החלטות מהירות בפעילות ב-room escape .בלטנו גם במפגש המרתק עם אלעד סקר מפקד יחידת החילוץ ערבה, כי רק צח"י נחל עוז הגיע להרצאה מנוסה אחרי חילוץ אמיתי בשטח...תודה לחוסן שער הנגב, שהשכיל לשלב למידה והנאה, אנחנו יצאנו עם מספר תוצרים שנרצה ליישם אצלנו.

סופ"ש חמים ונעים
אילת

חסר רכיב