קיבוץ נחל עוז
חסר רכיב

עדכונים מחבי"ב

14/02/2017

בשבועות האחרונים קרו הרבה דברים משמחים בחביב...

ביום שישי לפני שבועיים חגגנו לסבא יהודה שלנו יום הולדת בחביב.
המסיבה היתה הפתעה גמורה ונחגגה עם ארוחת בוקר עשירה וברכות כיד המלך ליהודה שלנו שכל כך עוזר לנו להוציא לפועל פרוייקטים ופעילויות מיוחדות והינו חלק בלתי נפרד מהלב של הנעורים.

התרגשנו יחד איתו בחגיגות וזו היתה הזדמנות אדירה להודות לו על הכל.
אוהבים אותך סבא יהודה.


בשבוע שעבר קיימנו יום ספורט בהנחיית טליה שלנו מהמקובצת.
טליה העבירה את פעילות הספורט לנעורים ששיתפו פעולה בצורה מדהימה. הגענו לבושים בבגדי ספורט ועם רוח לחימה.
קיימנו מקצה ריצות חימום וריצות ספרינט, תרגילי כוח וריכוז תוך כדי פעילות מאומצת. התרגילים נעשו בקבוצות וביחידים כשלבסוף סיימנו במתיחות עייפים ומאד מסופקים.
תודה לך טליוש!

את הפרוייקט הנוכחי של חביב התחלנו מלפני שבועיים והוא עדיין מתמשך ונבנה- פרוייקט צילום.
מטרת הפרוייקט הינה ליצור מגוון תמונות איכותיות שאותן יוצרים הנעורים בפועל ובהשתתפות. זאת אומרת שהנעורים מצלמים את התמונות מרחבי הקיבוץ ובסביבתו כשהיעד הסופי הוא יצירת גלריה שהיא כל כולה מעשי ידיהם של נעורי הקיבוץ.

לבינתיים, התוצרים שבידינו הינם מעוררי השראה ויפהפיים ביותר.
אנו נמשיך לעדכן על התוצרים ובתקווה שבקרוב תוכלו לחזות בהם במו עיניכם.

עוד פרוייקט נוסף שהסתיים בהצלחה הינו פרוייקט האדניות של פינת החי המוצג לראווה על שבילי המשק. האדניות נבנו ועוצבו על ידי הנעורים במשך כשבועיים ומוקמו בשבוע האחרון על בפינה עם אדמה ושתילים חדשים של עשבי מרפא. מוזמנים לצפות בהם במו עיניכם.
כל הכבוד לנעורים כל העבודה המקצועית!

ביום חמישי האחרון הגיע לקיבוץ רן בראון מנהל מכון 'מתבגרים' להרצאה מרתקת על הילדים והנוער, בהרצאה הוא הציג את תפיסת עולמם של הדור הצעיר בכל הנוגע למיניות, למדיה, למסכים ותקשורת בין אישית בקרב המורים, ההורים ובינם לבין עצמם.
ההרצאה היתה משמעותית וכל כך חשובה לכל מי שעוסק עם ילדים ונוער ובייחוד להורים לדור הצעיר.
המסקנה העיקרית היתה שהדור הצעיר זקוק לגבולות נכונים ובריאים ולפתיחות רכה מצד ההורים כך שהוא יוכל לשתף אותם בכל העובר עליו ותמיד להיות בטוח ומוגן בכך שהוא משתף. רן הציג פתרונות וכלים חזקים להתמודדות, כמו את הצגת המציאות המקנה ידע נרחב בכל הנוגע לנקודת מבטם של הצעירים על החיים.
מי שמעוניין להגיע להרצאה נוספת או להשתתף בה בפעם הראשונה מוזמן להיכנס לאתר 'מתבגרים' ולעקוב אחר זמני ההרצאות ברחבי הארץ. מומלץ!

שיהיו לנו שבועות חמימים ופרודקטיביים עד הפעם הבאה.

חסר רכיב