קיבוץ נחל עוז
חסר רכיב

סיירת הורים קהילתית

05/09/2020

קול קורא להגשת מועמדות – סיירת הורים קהילתית

מהי סיירת הורים ?

  • סיירת ההורים הינה קבוצת הורים מתנדבים המסיירת ברחבי הקיבוץ בשעות הערב, בעיקר במוקדי "הבילוי" של בני הנוער.
  • ההורים מגבירים נוכחות הורית ובולטות במקומות הללו, תוך שיתוף פעולה מלא ומתואם עם הגורמים השונים – שוטר קהילתי, עוסי"ת, צוות מניעה יישובי והנהלת קהילה.
  • סיירת ההורים מבטאת גישה לפיה האזרחים וההורים יכולים וצריכים להיות שותפים לאחריות לביטחון הילדים והנוער במקומות השונים בקיבוץ, מתוך הגישה של הורה מעורב ולא הורה מתערב.
אופי הפעילות:
הורים ומתנדבים אשר יוצאים בשעות הערב והלילה למקומות השונים בהם נמצאים בני הנוער בקיבוץ.
המטרה העיקרית לשוחח עם בני הנוער בגובה העיניים ולמנוע התנהגויות המובילות לסיכון(אלכוהול ,סמים, ונדליזם ועוד), להכיר את צורות הבילוי ולפתח שיח עם הנערים.

קהל היעד:
  • הורים המוכנים להתגייס למען ילדיהם, לתרום ולהיות מעורבים בחיי החברה, הפנאי והבילוי של בני הנוער - (הורה מעורב ולא הורה מתערב).
  • חברים ותושבים שאיכפת להם מהנעשה עם בני הנוער ומעוניינים לקחת חלק ואחריות בסיירת זו, במטרה ללמוד ולהכיר את התנהלות בני הנוער בקיבוץ.
ההכשרה:
במהלך השנה עוברים כלל המתנדבים, הכשרות והעשרות בתחומים רבים בעלי זיקה ישירה לתחום ההתמכרויות לחומרים פסיכו-אקטיביים, אלכוהול, אלימות ונוער.
בין ההכשרות, אינטרנט בטוח, מניעת אלימות ומעשי מרמה, איתור וזיהוי נוער בסיכון ועוד. כמו כן יוצג מודל דיווח לגורמים הרלוונטיים במקרה של התנהגות ברת סיכון .

לפרטים נוספים והגשת מועמדות ניתן לפנות :
רותי וגנר 050-8801639
שמרית מלכי 050-6850247

חסר רכיב